Afrikaanse Forum??
- Yoda
- Woohoo 100 posts - flying high
Afrikaanse Forum??

Hi Yoda volgens my kennis is daar n hele paar manne wat in die taal skryf. Daar is nie gese dat ons net in engels moet praat nie,in teen deel ller die boere by die engilse en anders om, so please enjoy.
Se vir ons wat daar in Kuruman aan gaan met die erries.
Se vir ons wat daar in Kuruman aan gaan met die erries.
Empty Toy Box
Busy Arranging for new toy.
Graham Cooper
Graham Cooper
- Cloud Warrior
- Top Gun
- RudiGreyling
- Top Gun
Man praat net wat jy lekker kry, ons sal verstaan! Die forum is gemik op Suid Afrika, so meeste mense wat 'visit' is van SA, so hulle sal darem kan verstaan. Sorry vir die een of twee internasionale ouens wat hier 'n draai maak.
My 2 pennies vir die dag,
Groete
Rudi
My 2 pennies vir die dag,
Groete
Rudi
"Science, freedom, beauty, adventure - Aviation offers it all"
http://www.RudiGreyling.com
Hi Cloud warrior dis lekker om van die mense te hoor wat hie geglip het. Ek vertou dat soos dit klink nog vlieg en hoe is die toestande daar.
Nog een van ons lede hier "CALI" vertrek ook eersdaags na Aussie miskien moet julle kontak maak voor die tyd, ek dink hy wil ook iets met vlieg en skoonmaak daar doen.
Beste en Sterkte.
Nog een van ons lede hier "CALI" vertrek ook eersdaags na Aussie miskien moet julle kontak maak voor die tyd, ek dink hy wil ook iets met vlieg en skoonmaak daar doen.
Beste en Sterkte.
Empty Toy Box
Graham Cooper
Graham Cooper
- Chaz
- Going for flight test
Afrikaans !!
Ek kommunikeer so nou en dan in Afrikaans hier maar soos Cloud Base(Wolke Basis) se wie gaan daai tegniese en nie tegniese termyne kan vertaal
B.V. "Angle of attack"
"Leading edge"
"Profile tube"
"Naked Aerotrike Cobra"
"Keel tube"
etc etc
Ek dink ons het maar almal ons opleiding in "Engels" ontvang. Maar soos Rudi maak seker nie saak nie ons is maar oor die algemeen meesal Suid Afrikaners hier.
Erm um Your's in Flying
CHAZ

B.V. "Angle of attack"

"Leading edge"

"Profile tube"

"Naked Aerotrike Cobra"

"Keel tube"

Ek dink ons het maar almal ons opleiding in "Engels" ontvang. Maar soos Rudi maak seker nie saak nie ons is maar oor die algemeen meesal Suid Afrikaners hier.
Erm um Your's in Flying

CHAZ
On a "WING" and a "PRAYER" (C.W.A)
- RudiGreyling
- Top Gun
Re: Afrikaans !!
Angle of attack = hoek van gevegChaz wrote:Ek kommunikeer so nou en dan in Afrikaans hier maar soos Cloud Base(Wolke Basis) se wie gaan daai tegniese en nie tegniese termyne kan vertaal![]()
B.V. "Angle of attack"![]()
![]()
"Leading edge"![]()
![]()
"Profile tube"![]()
![]()
"Naked Aerotrike Cobra"![]()
![]()
"Keel tube"![]()
etc etc
Erm um Your's in Flying![]()
![]()
![]()
CHAZ
Leading edge = ly kant
Profile tube = figure buis
Naked Aerotrike Cobra= kaal lug karretjie kobra
Keel tube = Keel buis

"Science, freedom, beauty, adventure - Aviation offers it all"
- DarkHelmet
- Toooooo Thousand
- Yoda
- Woohoo 100 posts - flying high

Ek is eintlik op 'n plaas Suid van Kuruman, en hierdie forum is basies die enigste "vlieg" wat ek praat. Daar is wel nou 'n paar ouens hier in Kuruman wat nou begin vlieg, so ek glo dit ding sal begin lewe kry hier ook. Ek hou die forum gereeld dop en leer geweldig baie en geniet dit ook baie. Die engels is glad nie 'n probleem nie, maar hel, dit sal darem maar net lekkerder in die taal wees.

Eerstens maak jy seker dat die draadloos en anner lektriek goeters afgeskakel is, want as daai enjin lo hamba en die rook wat die lektrieks maak werk kom eers uit, dans dit 'n moerske storie om dit weer uit te sort. As jy happy is dat die wuffos wat nie vertaan dat jou gat so juk om in die lug te wees heeltyd nie, ver genoeg wegstaan om nie hulle dik vingers on jou skroef te druk nie dan skree jy "skoon skroef". Nes jy tevrede is dat hulle ga bly staan wa hulle is dan koppel jy die aansitter en swaai die knormoer.
Zonkeskat djy lindela fo' da tshisa van die oil dat hy warm genoeg raak. Dan maak jy seker dat alles wat gaan afval, afval en klaar kry terwyl jy hier oppie grond is waar niemand gaan seerkry nie. Nou's jy reg om jou flaimashin te ref tot hy nou genoeg gehad het van ry en beginne vlie.
... and as every other time before and (hopefully) every other time to come you ascend to where precious few have had the opportunity to take themselves and fewer still remember the unadulterated bliss of just being there.
... en dis noggie eers Vrydag nie ...
Zonkeskat djy lindela fo' da tshisa van die oil dat hy warm genoeg raak. Dan maak jy seker dat alles wat gaan afval, afval en klaar kry terwyl jy hier oppie grond is waar niemand gaan seerkry nie. Nou's jy reg om jou flaimashin te ref tot hy nou genoeg gehad het van ry en beginne vlie.
... and as every other time before and (hopefully) every other time to come you ascend to where precious few have had the opportunity to take themselves and fewer still remember the unadulterated bliss of just being there.
... en dis noggie eers Vrydag nie ...
- RV4ker (RIP)
- The Big Four K
[quote="DarkHelmet"]Cocktail Peanut = P*&l stert pis neut

quote]
Country Club.....
I am a recovering SoutP*#l. Was brought up in the flatlands, married Scottish lass so now we use Englikaaaans to confuse the Kids...
so am well versed in the art of mangling Die Taal deliciously. My apologies to the purists en die Soutp*#lle...

quote]
Country Club.....

I am a recovering SoutP*#l. Was brought up in the flatlands, married Scottish lass so now we use Englikaaaans to confuse the Kids...