10 DAYS.

Upcoming flying events, fly-ins, airshows, flights etc
Alpha
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Re: 10 DAYS.

Postby Alpha » Thu May 10, 2012 12:33 pm

Hey Oom Paul...

Nog n avontuur...sheesh ek wens ek was saam...ek mis nogal die Noord Kaap se vlieg...

Sterkte met die res van die trip en wees veilig.... ons sien Blue Max op elands quad and microlight sodra Blue Max terug is...

Geniet dit... (^^)
Sometimes you will never know the value of a moment until it becomes a memory - Flying is making moments, memories

ZS-WGT
ZU-AAS
Proud member of The Chain Gang
viewtopic.php?f=1&t=18311
http://www.facebook.com/groups/574736389205283/
Tumbleweed
Toooooo Thousand
Toooooo Thousand

Postby Tumbleweed » Thu May 10, 2012 3:35 pm

We hope you spoilted your wife rotten with a new camera so that you can show us some pics and videos.
Sling ZU FYE - For Your Entertainment
Tribal Croc
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Tribal Croc » Thu May 10, 2012 5:07 pm

Tumbleweed wrote:We hope you spoilted your wife rotten with a new camera so that you can show us some pics and videos.
Blue Max left the wife at home ## so the pics and video's she's going to take wont be for our benifit (**) :wink: :lol:
Tribal Croc
ZU-ICanXplane
Bushbaby Explorer MK2
Tailwheel fun starts here

#exploringsouthafricanskies
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Location: Elands River Bush and Quad Camp. Loskop Valey S25 01 55.70 E029 08 02.35

Postby Blue Max » Thu May 10, 2012 9:15 pm

:cry: :cry:
Ag f@k ouens ek het weer n moerse lang stuk in my beste engels geskryf en toe ek 'submit' druk ,toe vertel die dom donners vir my ek moet in log.. en die geskrif is nou weg..Ek sal more weer probeer.. Hier is n paar pics intussen.
En ek se ook dankie aan almal wat hulp aanbied en al die vriendelike ouens wie my langs die pad help. Daar is baie van hulle.
Attachments
006.JPG
Dis dalk die klipvoor dam, Julle het die pic al n 1000 maal gesien maar hier is hy weer.
005.JPG
Die wind op die grond wys ek vlieg teen die wind maar hierbo vlieg ek eintlik saam met die wind.!!!
012.JPG
no name teelstasie
015.JPG
Theuns se plek in Swartruggens..Wonderlike boere mense van wie daar lelike liedtjies gesing word.
Last edited by Blue Max on Sat May 12, 2012 12:09 pm, edited 1 time in total.
Ek praat jou thaal...
Visit www.opencockpit.co.za to read about my Namibiee adventure...
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Location: Elands River Bush and Quad Camp. Loskop Valey S25 01 55.70 E029 08 02.35

Postby Blue Max » Thu May 10, 2012 9:34 pm

Hier is nog.
My nuut gevonde vriend in Lichtenburg se naam is David Field, ons het vleisie saam gebraai en hy was baie behulpsaam.
Hy is half Boer en half Engelsman.
Attachments
029.JPG
Ek en my nuwe chom op Lichtenburg..Hy is n cropsprayer en het my baie gehelp..Hy se hy is bang vir n trike, wil eerder n aerie met meer yster en boude vlieg as lappe en pyp.
029.JPG
Sorry ek het hom al op.
038.JPG
Delareyville runway waar nog n ordentlike pilot vir my met n kan petrol wag..Sy naam is Sy naam is Josef Hugo..en hy het taxie gespeel vir my.
Ek praat jou thaal...
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Blue Max » Fri May 11, 2012 1:04 pm

vhpy
Hi,
Never a dull moment.
Expect anything to happen to you. Like forgetting to reload fresh batteries.!!! Try to take your camara with flat batteries out of your panier bags while in flight with plenty thermal activity.!! And sadest of all was to write a summary of my trip and then loose it due to lack of IT knowledge. :oops:
Now doing it on word and will copy and paste later.. :)
Back to flying..Had a lovely stay there in the bosveld at TC.s place. Was very impressed with the crocodile hatchery he has shown me..Unreal what one can do if there is a little will power..
We left 7.15 am on 10 May after battleling to get my trike started…Tribal left me to myself after half an hour and after impressing me with the performance of his 450 GT…
Flying from Ntkoza to Swartruggens wil take you just North of Rustenburg. The ridge at Rustenburg cause me to ascent to 8000 ft and the crossing was as smooth as you want it…
Landed after 1 HR 30 min at Swartruggens. A distance of 120 KM. An uneventfull flight with plenty of farming down below.
I had to take care at the private runway at Swartruggens as there were a few sable antelopes on the tunway..If you smash into one of them it will cost you a couple of seconhand Aquilla,s each.
A local Gyro pilot, Theuns awaited me with one of his Hunting guest,s, and a can of 25 litt of fuel…I short paid my host and only realize it when I have already left..But typical of those people it was not to be an issue..Sorry Theuns.!!!
From Swartruggens my track took me to Lichtenburg..Huge Mielie farming down below. The distance a 100km and flight time was 1 hr 15min.,..Was ammased to see that some mielie blare came rushing past me at 6300ft. on more than one occasion.
The flight to Lichtenburg was not pleasant and made me decide to wait until later in the afternoon before flying to Delareyville.
Met a very interresting fellow at Delareyville, half boer half Engelsman.
He told me all I want to know about crop spraying and the pleasure and difficulties involve..Later more..
Ek sal later n paar pics opsit...Moenie weggaan nie julle is my inspirasie.!! (^^)
Attachments
Ntkoza Lichtenburg..doc
(25 KiB) Downloaded 196 times
Ek praat jou thaal...
Asterix
Top Gun
Top Gun

Postby Asterix » Fri May 11, 2012 5:47 pm

I just received an SMS from my Fellow VS pilot, Oom Polla, aka Blue Max, kicking it up @ Eagle Flight tussen die blik-pilots. Klink my hy is die "centre of attention" daar. He asked me to post his SMS - so I quote, word for word:

"Ek het nou agtergekom, hier tussen die blik-aerie pilots, dat hulle eintlik trikes wil vlieg,maar hulle is te bang. Daarom vlieg hulle in Blikke!!... O fok maar dis lekker."

The oldest and wisest of the Vultures has spoken - take note!

(^^) (^^) (^^) (^^) (^^) (^^) (^^) (^^) (^^)
Asterix
Top Gun
Top Gun

Postby Asterix » Fri May 11, 2012 6:08 pm

As far as I know - the only trike on the fly-inn is Blue Max in ZU -CHG. - so he should win all of tomorrows comps for his class, by default, without getting up at all! So Oom Polla jy kan maar 'n paar brannies vat vanaand - jy't KLAAR gewen!

Paul van Schalkwyk - jy is 'n ou yster! (ons moet net bietjie werk aan daai trike dat hy self start - ek sien Tribal Croc het ook nou gevoel hoe dit voel om jou in die more in die lug te kry: -Toutrek!!)

(Ons sal jou oorsien - en ons sal altyd jou trike vir jou start nadat jy daar ingestrap sit soos 'n wafferse "lord", - ons waardeer jou..) vhpy vhpy

Ns: Tussen die "Chain-Gang", die "Rieties-Manne," ens, ens, en die "Vulture Squadron", lyk dit vir my of die VS hierdie rondte wen! DANKIE OOM POLLA!!! Manne, julle moet maar begin bie.. ons is oral..!! :wink: :wink: :wink:
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Blue Max » Sat May 12, 2012 11:28 am

vhpy
Attachments
024.JPG
Crop sprayer with CHG in background.
021.JPG
Nose cone repaired with masking tape.
032.JPG
Baberspan just short of Delareyville.
038.JPG
Delreyville Runway.
Ek praat jou thaal...
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Blue Max » Sat May 12, 2012 12:05 pm

:cry: :cry:
Lyk my ek is met die helm gebore want ek het weer n lang geskrif verloor..
Was seker te lank in gelog..
Moet se dit maak my gatvol. Besef darm is my eie onnoselheid. (**) (**)
Sal later weer op datum kom...
Ek praat jou thaal...
Tumbleweed
Toooooo Thousand
Toooooo Thousand

Postby Tumbleweed » Sat May 12, 2012 1:44 pm

Have a few double Klippies Premium and ice on me. (^^)
Sling ZU FYE - For Your Entertainment
John.com
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Location: Broederstroom (Magaliesberg) - home airstrip Aeroden

Postby John.com » Sat May 12, 2012 4:20 pm

Blue Max wrote::cry: :cry:
Lyk my ek is met die helm gebore want ek het weer n lang geskrif verloor..
Was seker te lank in gelog..
Moet se dit maak my gatvol. Besef darm is my eie onnoselheid. (**) (**)
Sal later weer op datum kom...
Weet oom hoe om die "back" knoppie te gebruik?? As jy druk "submit" en dan kry jy 'n blank of "offline" of "please sign-in" message, slaat die "back" knoppie op jou BROWSER en alles sal daar wees! Belowe!! (^^)

Anerste, tik jou pos in Word of so iets en save dit redeliks!

Dankie vir die updates. Baie gaaf!!

Verskoon my Afrikaans en "mixed-taal", maar ek is darem 'n soutpeel and 'dis my eerste Afrikaanse pos! :lol:
Last edited by John.com on Sat May 12, 2012 10:39 pm, edited 1 time in total.
John Comley
ZU-BST (the Beautiful Seductive Temptress)
Magaliesberg, South Africa
Read my flying blog here . . . http://johncomley.blogspot.com/

"Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills"
Jetman
Nothing beats flying
Nothing beats flying

Postby Jetman » Sat May 12, 2012 10:34 pm

Oom Paul

Onthou, John praat van die "back" knoppie op die rekenaar. Moet dit nou nie verwar met die "MAGS OFF" knoppie op die trike nie. Skitterend Oom Paul, jy IS 'n YSTER.

Groete
Hendrik Loots
ZU-FDE Apollo Delta Jet
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Blue Max » Sun May 13, 2012 11:28 am

vhpy
Dankie manne..Lekker om te sien daar is ouens wat my geskrifte lees. vhpy
vhpy
John.com wrote:Verskoon my Afrikaans en "mixed-taal", maar ek is darem 'n soutpeel and 'dis my eerste Afrikaanse pos!
Well done John.com..glad to be an inspiration..
Ek het nou reg gekom met die postings..sal dit eerder deur windows doe,..
Dankie ook Skin en Asterix, julle inspireer my.. :lol: :lol:
Ek hoop ek kan van die Rand manne en die Groblersdal pilots inspireer om die Eagle Flight ding te doen volgende jaar....Ek wil nie afbreek doen aan Fly-outs wat ek al gedoen het nie maar rerig manne hierdie een is lekker en ek 'staan maar net en kyk' !!!!!

Sorry gentlemen but will have to write this in Afrikaans as it will be the best way to give justice to my experience at Eagle Flight.

Ek was die enigste triker wat hier aangevlieg gekom het, maar daar was gelukkig drie ander trikers wie hier hanger. Dan was daar ook verskeie aeries wat onder die .Microlighters klas sorteer wat van orals aangeland het.
Benewens dit ook talle groter vastevlerke en, gyro,s en selfs n helicopter of twee.
Kan met vrymoedigheid se dat daar geen diskriminasie teen die trikers ( armgatte) is nie..In teendeel ek het die gevoel gekry dat die trikers hoog aangeskrewe staan by die blik manne.. puff puff
Een van hulle het reguit gese hy is te bang vir n trike, hy wil met n yster ding vlieg met meer boute en moere.!! ##
Die enigste onderwerp waaroor gesels word is vliegtuie, en ervaring wat uit gedeel word. (!!)
Die organiseerders is Dawid Lubbe en sy familie en vriende wie opsigtelik ten doel het om almal gelukkig te hou met die beste kwaliteit verblyf, kos, en reelings.
N Groot klomp vlieg entoesiaste kom bymekaar om hulle vir n naweek te geniet..
Met Spot landings, navigasie en meelbomme gooi word gekompeteer.
Die klem val op kameradie en n ou gaan hier weg met talle nuwe vriende se sel nommers.
Ek het weer groot chomme gemaak met n paar groot geeste..
Die ouderdomme van die pilots wissel tuussen 17 en 70..
N Grootgees in die Aviation met die naam van Carl het ons vertel hoe vlieg jy n boeiing.
Daarna was dit vleis braai en heel aan die einde toe die manne al sterk wil begin kuier roep David ons nader en se :” hier is julle nav toets vir more en sorg dat julle 6H30 gereed is om op te styg.”..Op daardie stadium was ek toe groot chomme met een van die studente wie net die vorige dag sy nav toets gedoen het en met sy hulp kom ons toe tweede in die Nav kompetisie.!!!!
Soos dit gewoonlik gaan is die eerste aand n groot vrolikheid tot 2, 3 uur in die oggend..Van die ouer pilots, daar van Krugersdorp se kant af, was voorbokke en het baie gesukkel met die Nav toets die volgende oggend…
Saterdag-oggend word n bedrywigheid wat danksy die lekker weer ontwikkel in n heerlike vlieg-dag..
Die aand vertel Mike Blyth ons hoe dit voel om in n aerie te klim met NIE GENOEG BRANDSTOF vir n 26 uur trip oor die Atlantiese oseaan nie en op n tailwind moet hoop om op te maak vir jou brandstof tekort…..Dit wil gedoen wees….
Ja die prys uitdeling was ook die Saterdag aand…en danksy my studente passasier kom ons tweede in die nav toets…eerste in die meelbom gooi…hier moet ek weer erken dat my passasier die bom gegooi het..Ek wil nie windgat klink nie maar toe wen ons die spotlanding ook…Ek het self die aerie gevlieg!!!!!
Na dese ken almal Blue Max en kan ek nou amper enige rigting vlieg daar sal altyd n pilot chommie wees wat sal help langs die pad.
Lyk so al asof ek my planne gaan wysig want my nuutste chom, Bertie van Welkom, het gese ek moet n draai by hom kom maak, dan land ek op sy plaas, sit my aerie in sy hanger en ry met sy bakkie na Nampo toe dinsdag of woensdag..Klink lekker en moontlik maak ek net so…. En natuurlik daar is Debbie ook want my hart begin al n punt trek soontoe..!!!

Pics volg…geniet dit.
(^^)
Ek praat jou thaal...
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Blue Max » Sun May 13, 2012 11:43 am

Hier is n paar pics
Attachments
014.JPG
Daar was trikes...
016.JPG
Daar was Gyro,s
011.JPG
Daar was Hellies
003.JPG
Daar was blikke
Ek praat jou thaal...