Goose is soooooo besig met haar dat hy nie eers vir my waai toe ek oor sy huis vlieg om die swamps te gaan bekyk nie!

Moderator: Tailspin
Die reen meng in met die verf werk MAAR ons het die reen meer nodig as n geverfde airie en dan is die swamps mooier om na te gaan kyk na die reen. 1 Jan kom nader vir ons eerste vlug van die jaar Baas Tthys bas wrote:Wragtig Pragtig!
Goose is soooooo besig met haar dat hy nie eers vir my waai toe ek oor sy huis vlieg om die swamps te gaan bekyk nie!
Dankie JInduna wrote:dit lyk baie mooi!! laat my terugdink toe ek verlede jaar hierdie tyd myne ge-spraypaint het... Baie harde werk..!!
Hou moed, jys amper daar!!
J
Thys jy is amper reg, jy het net een of twee rain drops te minthys bas wrote:My guess is it is going to be white with rain drop dimples on top, rain drop streaks on the sides and tear drops on the bottom![]()
![]()
Dankie aan almal se goeie woorde.thys bas wrote:Hierdie een is baie mooi, ek het die voorreg gehad om haar van naby te kyk.
Someone who works with his hands is a labourer.
Someone who works with his hands AND head is a craftsman.
Someone who works with his hands AND head AND heart is an artist.
Hans is an artist![]()
![]()
Hans dit is onaanvaarbaar!Goose wrote:Dankie aan almal se goeie woorde.thys bas wrote:Hierdie een is baie mooi, ek het die voorreg gehad om haar van naby te kyk.
Someone who works with his hands is a labourer.
Someone who works with his hands AND head is a craftsman.
Someone who works with his hands AND head AND heart is an artist.
Hans is an artist![]()
![]()
Dit is vir my baie lekker om stukkende vliegtuie heel en mooi te maak, dis net jammer daar is vliegtuig eienaars wat dit nie wardeur nie![]()
Groete
Goose
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests