Evening Fellow Microlighters,
I have just completed the conversion to my ZENONE Gyro and shot off to RAASA like a Bat out of Hell so I could start to Flyyy!
Shucks, I was too early they only capture from 09h00, and this was 08h00. Needless to say, "please help was my plea" and guess what?
By 8h30 I am done and dusted, out of there, Licence updated. My Goodness this is service in this serviceless Country of ours.
HURAAAAAH FOR THE WHOLE TEAM AT RAASA, YOU GUYS ROCK!
Pieter
RAASA Huraaah
Moderators: Gyronaut, Condor, FO Gyro
- PieterKotze
- Ready for the first flight
RAASA Huraaah
Air Pollution
- nicow
- The Big Four K
Re: RAASA Huraaah
Congratulations
on your conversion.
Must agree,service at RAASA is good
.

Must agree,service at RAASA is good

Baie geluk Pieter, ek kan nie wag dat jy hom bietjie kom wys nie.
www.altairaviation.co.za
HOME OF XENON & ZEN GYROCOPTER
HOME OF XENON & ZEN GYROCOPTER
- PieterKotze
- Ready for the first flight
Middag Marius,
Sal bel en reel sidra die flippen weer so is dat n mens vooruit kan beplan! Was vandag op Zynkraal met Phillip Cronje om MGL te probeer sort, en vinniger as wat jy kan se "nou is hier moeilikheid" was opstyg in n serious howling crosswind en my homebase manne se "jy moet ry, die weer is K*k"!
Ten minste weet en nou waar ek vlieg sonder om FAKT in n search pattern te probeer vind, so kyk maar uit op jou foon, ek sal bel en kom, want dis deesdae hoe ons vlieg, in ons gate, kop uit, sien die son, RY!
Dankie vir die wense, geniet dit werklik.
Sal bel en reel sidra die flippen weer so is dat n mens vooruit kan beplan! Was vandag op Zynkraal met Phillip Cronje om MGL te probeer sort, en vinniger as wat jy kan se "nou is hier moeilikheid" was opstyg in n serious howling crosswind en my homebase manne se "jy moet ry, die weer is K*k"!
Ten minste weet en nou waar ek vlieg sonder om FAKT in n search pattern te probeer vind, so kyk maar uit op jou foon, ek sal bel en kom, want dis deesdae hoe ons vlieg, in ons gate, kop uit, sien die son, RY!
Dankie vir die wense, geniet dit werklik.
Air Pollution
PieterKotze wrote: Ten minste weet en nou waar ek vlieg sonder om FAKT in n search pattern te probeer vind

Anthony Hugo
Crosswinds
Proud member of The Chain Gang
viewtopic.php?f=1&t=18311
http://www.facebook.com/groups/574736389205283/
Crosswinds
Proud member of The Chain Gang
viewtopic.php?f=1&t=18311
http://www.facebook.com/groups/574736389205283/