dag se aan almal,
ons is almal '''vlieg'' mal ( en dit is reg so want dit is wat ons wil doen ) en ons GENIET DIT.
kom ons kyk dan('' hoe- en- met -wat, ) vlieg ons.
toe ek begin vlieg het, het ek virmy self die vraag gevra, = WAT KAN EK BEKOSTIG om me te vlieg, wat sal ek geniet, en daar was 11 tipe vliegtuie wat ek kon bekostig .
van hulle was compesits, blik, en die LAP EN PYP TIPE.
ek besit en vlieg n LAP EN PYP!................ en ek is gelukkig en TROTS OP MY LAP EN PYP. CCM
ek glo n mens moet nie veralgemeen-nie. en se die ''blik-manne'' kyk neer (af ) na ons toe nie. ja daar is seker van die manne wat dit doen, stuur hulle na die warm plek.
PS: ek vlieg nie trike's nie, maar kom ek se julle iets;
daar is NIKS MOOIER as n trike wat draai, en die son sit 2 vingers bo die horizon.dit is vir my die mooiste ''vorm'' .
ek het n ruk gelede op die N14 - na Krugersdorp gery, laat die middag 3 trike's gesien saam vlieg, en die son het agter hulle gesak. ek het van die snelweg af getrek, en stil gehou om na dit te kyk. ek het gesit en kyk tot hulle stippeltjies was in die verte............ PRAGTIG!!
en dan moet ek ook se dat ek al HEELWAT komplimente van ""BLIK-PILOTS"" gekry het, wat se my aerie lyk mooi.
so kom ons vlieg ons LAP & PYP met trots en wys die ander, ons KAN vlieg en is tien-teen-een net so goed, indien nie beter ''pilot's '' as hulle.
veilig vlieg
pit bull.
Blessed By THE BEST.